Zachęcamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszystkie Państwa pytania.

Częste pytania

Nasza firma tworzy meble dostosowane do indywidualnych preferencji Klientów.

Dostarczamy klientom meble na zamówienie, takie jak pufy, skrzynie, ławki, stoły i sypialnie. Oferujemy również gotowe modele z naszego katalogu. Jednak zawsze jesteśmy elastyczni i otwarci na oczekiwania klientów.

Zamówienia można składać telefonicznie, choć nie jest to najwygodniejsza opcja. Najlepiej przesłać wiadomość e-mail, wysyłając bezpośrednio e-mail z opisem zamawianych produktów. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie poniższych szczegółów: model mebla (nazwa, zdjęcie lub link do przedmiotu) ilość kolor tkaniny, kolor wykończenia, rodzaj nóg rodzaj dodatków (np. kryształki, guziki, kołatki, pinezki, ozdobne sznurki, wysoki połysk itp.) wymiar przed i po rozłożeniu (dotyczy stołów i ław) wysokość siedziska od ziemi (dotyczy tylko krzeseł barowych) adres dostawy, dane zamawiającego oraz numer telefonu Niezależnie od formy złożenia zamówienia, zawsze odsyłamy potwierdzenie zamówienia na adres e-mail zawierające wszystkie informacje dotyczące zamawianych mebli i zamawiającego (ewentualnie z projektem), oraz przedstawiamy ostateczny kosztorys zamówienia.
Na wszystkie nasze wyroby udzielamy 24-miesięcznej gwarancji. W okresie dwóch lat akceptujemy reklamacje, które można przesłać drogą mailową. Prosimy również o dołączenie do wiadomości e-mail zdjęć, które ilustrują problem. W ciągu 14 dni otrzymają Państwo odpowiedź za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.
Poniżej przedstawiamy terminy oczekiwania dla różnych rodzajów mebli. Przy składaniu zamówienia istnieje również możliwość podania preferowanego terminu realizacji, jeśli jest on odległy w czasie w stosunku do podanych poniżej terminów: dla stołów i stolików: 3-5 tygodni dla krzeseł, hokerów i foteli: 2-5 tygodni dla ławek i paneli tapicerowanych: 1-2 tygodnie dla puf, skrzyń i paneli pikowanych: 2-3 tygodnie *Okresy te nie obowiązują w okolicach Bożego Narodzenia, Nowego Roku i Wielkanocy – wtedy terminy są wydłużone, o czym informujemy klientów. Niewielkie wydłużenie terminów występuje również podczas wakacyjnego urlopu na przełomie lipca i sierpnia.
Zawsze starannie informujemy naszych Klientów, jeśli wpływa to istotnie na cenę. Wybierając spośród klasycznych fornirów, czyli wybarwień na buku, cena pozostaje niezmieniona. Jednak wybierając okleinę dębową, może dojść do zmiany ceny. Również zdecydowanie się na meble w wersji lakierowanej na wysoki połysk, zamiast standardowej wersji fornirowanej, wiąże się z inną ceną. Nasz personel poinformuje Państwa o tych różnicach. Jeśli natomiast wybiorą Państwo tkaninę lub skórę ekologiczną z naszej kolekcji, cena nie ulegnie zmianie.
Przed złożeniem zamówienia oferujemy możliwość wysłania wybranych przez Państwa próbek dostępnych u nas tkanin, skór ekologicznych lub naturalnych oraz wybarwień drewna. Prosimy o przesłanie w wiadomości e-mail lub SMS: przybliżonej palety kolorów próbek dokładnego adresu dostawy dane odbiorcy przesyłki numeru telefonu adresu e-mail

Dostarczenie mebli przez naszą firmę And-Mar jest odpłatną usługą, obowiązującą na określonym obszarze Polski zgodnie z naszym cennikiem dostaw. Gwarantujemy dostawę naszym własnym transportem do dowolnego miejsca w Polsce. Dzięki temu możecie mieć pewność, że otrzymacie mebel nietknięty uszkodzeniem.

W ramach usługi dostawy zapewniamy transport, pomoc kierowcy przy wniesieniu mebli, montaż, umieszczenie mebli w wskazanym miejscu oraz odbiór opakowań. Przed planowaną dostawą skontaktujemy się z Klientem 2-3 dni wcześniej, aby ustalić dogodny termin i godzinę dostawy. Koszt usługi dostawy jest zależny od wartości całego zamówienia i niezależny od liczby zamówionych mebli.